*Lenas lilla blogg*

Mammografi vs pappografi

Publicerad 2012-03-29 07:54:28 i Allmänt,

Idag ska man iväg och platta ihop tuttarna.
Alltså ska jag på mammografi... tycker inte det är länge sen jag var.. men men tiden går fort... ;)
Vet att en del tycker det gör skit ont... mej bekommer det inte alls.
Det är ju tur att man får chansen att göra denna koll så dom kan upptäcka i tid om det är nått på tok.

Vad tycker du om att göra mammografi?

Fast jag tycker ju att killarna borde få göra pappografi när vi ska göra mammografi.

Eller hur ??? ;)

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-03-29 08:40:28

Jag tycker det är jättebra att det finna,och det gör inte alls ont.

Kram & ha en bra dag!

Postat av: Amanda N

Publicerad 2012-03-29 10:32:25

Hahah, Lena , vilken idé, men jag tror killarnas gör liiite mer ont hehe. :) Kram

Postat av: Nett

Publicerad 2012-03-29 16:52:42

Tycker jag definitivt att de skall :)

Postat av: Linda

Publicerad 2012-03-29 23:31:48

Mm..mina nya skor är också de skönaste jag haft, flög över asfalten:).



Usch...vilken bild! Jag har inte varit med om mammografi än. När får man kallelse?

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-03-30 06:22:44

Jag tycker nog att det känns en del =(

Fram för pappografi!

Postat av: Henny

Publicerad 2012-08-31 14:54:26

Hej
jag lånade bilden av pappografin från din blogg. Hoppas det är okey, hör av dig annars så tar jag bort den meddetsamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela