*Lenas lilla blogg*

Sytt

Publicerad 2012-07-06 09:27:18 i Loppis & secondhand,

I brist på solsken så tog jag fram symaskinen.
Sydde ett påslakanset till resesängen.
Av ett gammalt underlakan som var slitet på ett ställe så blev det ett nytt underlakan av det som var fräscht på det gamla.
Och av ett par gamla gardiner som skulle ha klippts sönder till mattrasor blev det ett påslakan och ett örngott.
kanske inte det roligaste tyget .. men det fyller iallafall sin funktion. :)
Slapp ju iallafall köpa.
Så då sparade jag dom pengarna ... kan göra nått annat skoj för dom kanske ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela