*Lenas lilla blogg*

Hallonvin

Publicerad 2012-07-20 20:22:26 i Tips & Ideér & pyssel,

Såg i en tidning som jag köpte för nån vecka sen, en annons på ett vin som jag blev sugen på att testa.
Ett HALLONVIN... det fanns inte på bolaget här istan utan fick betälla det.
Så idag har jag hämtat det.
Och just i denna skrivande stund sitter jag och smuttar på vinet. ;)
Inte så gott som jag hade föreställt mej men helt ok... då jag egentligen inte dricker rödvin.
Kommer nog att beställa nån mer flaska  ;)
Blir du nu sugen på detta vin så är artikelnummret 94016-01 och kostar 60:- flaskan.

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-07-20 21:51:46

Ser gott ut,men jag gillar inte vin alls..
Kramiz!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-07-20 21:56:43

Låter spännande trots att jag inte alls gillar vin.. =) hihi..

SV: Ja jag är supernöjd med mitt lilla fynd.. =)

Kraaaaam
Sanna

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-07-20 22:02:19

Är ingen vin drickare... men ser farligt likt saft. Man får nog gömma det så barn inte kommer åt det :0)
Kramizz

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-07-20 22:16:42

Den ser väldigt läskande ut,men jag gillar inte vin oavsett vitt eller rött. =)

Sv: det blev ingen loppis =b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela