*Lenas lilla blogg*

Min dag ????

Publicerad 2012-01-21 09:38:51 i Allmänt,

Tror inte riktigt det är min dag idag..... ;)
Har varit ute på en långpromenad nu på morronen.
Det var faktiskt jätte länge sen sist.
Har inte känt för att promenera sista tiden.

Men iallafall när jag kom hem skulle jag koka mej lite gröt till frulle.
Häller upp vatten i kastrullen...
...går till skafferiet och tar fram havregrynen och häller i vattnet....
...tror jag ja...
Nädå... jag står och häller i cornflakes...
Är man lite virrig eller är man virrig???
;)

Kollade nyss min FB-sida...och vad märker jag då..
Jo... jag lade in en bild på Bosco via mobilen när vi var ute och gick.
Och som text skrev jag..."Morron rundan"
Trodde jag ja...
Jag hade skrivit...

"Motton Tundan!

Så kan det gå när man inte har glasögonen på...
Jaja... fick mej ett gott skratt själv iallafalll.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-01-21 12:42:24

Hahahahaha!! Bra där du ;D

Postat av: lena johansson

Publicerad 2012-01-21 15:21:44

Hahaha,börja du bli lite senil,vännen.HAHAHAH.......kram......

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-21 15:52:10

Så fin blogg du har, ska vi följa varandra på bloglovin? :D <3

Postat av: Nett

Publicerad 2012-01-21 16:50:42

Så det kan gå ;)

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-01-23 03:48:06

Hahaha, virrig och halvblind =)Vet hur det är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela