*Lenas lilla blogg*

ÅR 2012

Publicerad 2012-01-01 11:32:56 i Allmänt,

God fortsättning på det nya året.
Hoppas att detta året ska bli kanon för alla.
Det blev en lugn nyårsafton.
Satt bara hemma och tog det lungt.
Vi var en sväng in till stan och kollade på det årliga fyrverkeriet, som dom skjuter upp vid kl. 17,00.
Varför dom skjuter upp det så tidigt vet jag inte... förmodligen för att så många som möjligt ska kunna komma och titta.
Så mycket folk som det är och kollar ... så mycket folk ser man ALDRIG annars i stan.



 Själva sköt vi inga raketer men vi sände upp rislyktor. Lite mer tysta än raketerna ;)
Det är ganska maffigt att se dom stiga till väders. Det var fler som släppte upp såna såg jag.



Så tände vi på granstubben på kvällen oxå... men den ville inte brinna riktigt som vi ville... rök mest ;)



Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-01-01 12:14:08

God fortsättning!



Vi åt god mat med trevliga vänner,spelade spel & sköt raketer.

Precis som en nyårsafton ska vara tycker jag.

Kram & ha en bra dag.

Postat av: Amanda N

Publicerad 2012-01-01 12:15:45

Gott nytt år Lena ! Hoppas du hade en bra nyårsafton :-)

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-01-01 14:39:19

God fortsättning på det nya året! Jag kikar in sen och uppdaterar mig, har inte haft internet på hela veckan =(

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-01-01 14:51:28

God fortsättning!

Det var många som tände rislyktor här med,men vi brände av en bomb=D

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-01-01 18:11:47

Önskar er en god fortsättning på det nya året! <3



Kraaaaam

Sanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela