*Lenas lilla blogg*

Hej Hopp !!

Publicerad 2012-02-01 09:07:50 i Allmänt,

Mörning alla blöggare :)

Hoppas ni har sovit gott... och ni som ska sova får sova gott nu.
Dalade en å annan snöflinga ute nu på morronen.
Dom har ju lovat snö här på ostkusten.
Men vi får väl se hur det blir med et löftet.
Tycker inte vädergubbarna/gummorna har rätt speciellt ofta.
Ska snart ta en lite promenad.
Man är lite begränsad var man kan gå nu när det ligger snö... om man inte vill pulsa i snön... å det vill jag INTE !!!

Vad som står på schemat idag ... är att tvätta upp det sista och sen laga mat.
Vad gör ska göra mer det återstår att se.

Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela