*Lenas lilla blogg*

THE UGLY TRUTH

Publicerad 2012-08-05 23:11:33 i Film/TV/bio,

Ni som tittar in på min blogg då å då... har kanske förstått att jag gillar komedier. :)
Såg en film i kväll som var riktigt rolig.
THE UGLY TRUTH
 
 
 
(Abby Richter (Katherine Heigl) är en producent på ett morgonprogram. Hon söker alltid efter Mr. Perfekt men det slutar alltid med att hon blir en hopplös singel. Hon vaknar dock upp rejält när hennes chef parar ihop henne med Mike Chadway (Gerard Butler). En hårdhudad person som lovar att berätta hela sanningen om vad som får män och kvinnor att gå i gång.)
*****
(texten lånad från wikipedia)
 
Och med det säger jag natti natti..........
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela