*Lenas lilla blogg*

HEADACHE FROM HELL

Publicerad 2012-08-30 22:34:32 i Allmänt,

I dag hade jag sån konstig huvudvärk...
Det var verkligen ..*headache from hell*
Tog lite piller och lade mej för att vila bort det onda.
Eftersom jag skulle iväg att jobba sen.
Slumrade till och när jag vaknade så såg jag bara suddigt... skit otäckt.
Tog över en timme innan jag kunde se något så när normalt... trodde jag skulle få ringa och säga att jag inte kom till jobbet idag, för jag vågade inte köra bil.
Men till slut så åkte jag iallafall å jobbade.. är fortfarande lite lustig i huvudet (värre än vanligt ) ;) och i ögonen.
Misstänker att det är en släng av migrän.
Ska hoppa i säng nu men vi hörs i möra igen.

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-08-31 00:12:50

Ja du det där låter som Migrän, och det är inget man vill ha... hoppas den försvinner på dig snart.
Kramizz

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-08-31 05:13:06

Fy,
hoppas verkligen du känner dig bättre idag.
Kram!

Postat av: Linn

Publicerad 2012-08-31 08:19:58

JA det där låt som migrön hade det när jag var liten och då hände det precis så för mig :( hoppas det aldrig mer kommer tillbaka för det är hemskt.

Postat av: Monika

Publicerad 2012-08-31 10:02:55

Känner igen det där, jobbigt
Hoppas du mår bättre
Önskar dig en fin helg

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Publicerad 2012-08-31 12:17:28

Aj då med ditt huvud. Vill inte skämma dig men ta och kolla ditt blod ahde stryck mm. Jag hade samma symtomer innan jag blev sjuk...trodde och det var något migränaktigt..så kolla snälla.
Ha en go helg nu kram Maria

Postat av: Nett

Publicerad 2012-08-31 18:14:16

Uscha då, hoppas att du har sluppit den migränen sedan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela