*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2012-08-29 16:19:21

Härlig färg :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-08-29 17:56:01

Så varma och goa dem ser ut :)

Sv: Ja, det var exsambons vovve jag passade några dagar :)

Postat av: onkis

Publicerad 2012-08-30 06:52:39

Vilken fin färg det va på dessa sockor.
Gissa om det kommer att bli svårt att välja en vinnare bland alla fina alster.
Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela