*Lenas lilla blogg*

2 KASSAR

Publicerad 2012-08-17 07:48:29 i Allmänt,

Fick ett ryck härom kvällen och började rensa lite i min garderob.
Vilket visade sig att jag hade massa kläder som krympt i tvätten ;)
Men några ska jag försöka sälja ... eller rättare sagt en kofta såldes direkt.
Resten skulle skänkas.
Så igår när jag åkte till stan hade jag 2 kassar med mej... 1 med skor och 1 med kläder.
Första stället Röda korset... hade redan stängt så dom fick inget.
 Så pillutta dom ;)
Men på andra stället blev dom jätte glada.
Dom undrade om jag ville att kläderna/skorna skulle skickas iväg till behövande eller om dom skulle säljas. Jag sa att dom fick göra precis vad dom tyckte var bäst.
Deras verksamhet går  ut på att ge hjälp till dom baltiska länderna.
SÅ det var gårdagens goda gärning :)

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-08-17 08:59:59

va snällt av dig och ge bort till dom som behöver..
Jag har nog fukt i min garderob,för alla mina kläder krymper.
Kram!

Svar: det är illa när fukten förstör kläderna ;P
Lena

Postat av: Nett

Publicerad 2012-08-17 15:54:59

Så skönt att få ha rensat ut garderoben, skulel jag med behöva göra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela