*Lenas lilla blogg*

Låååååååång fredagen !

Publicerad 2012-04-06 08:13:19 i Allmänt,

Då är vi framme vid lång fredagen.
När jag var liten så tyckte jag alltid att den kändes hur lååååååååååååååååååååååååååång som helst.
Man skulle sitta hemma å ta det lungt.
Men nu är den som vilken dag som helst.
Idag kommer alla hem å käkar lite påskmat + att brorsan kom igår oxå.
Så i dag blir det fullt hus...♥ me like.
Men sen ska jag iväg och jobba ett kvällspass.
Jobbar hela påskhelgen.

Vad ska ni göra nu i påskhelgen då??

GLAD PÅSK !

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-04-06 08:33:11

Kommer också ihåg långfredagen som såå låång!



Idag ska vi till svärföräldrarna och äta påskmat,

i morgon fyller svärfar 70år så då blir det kalas i 2 dagar,

så jag sitter inte och rullar tummarna under påskhelgen ;)

Hoppas att du får en trevlig påsk helg.

Kram!

Postat av: Kalle

Publicerad 2012-04-06 12:51:51

Kul dag för dig :)



Imorgon blir det att åka till min farmor med hela stora släkten :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-04-06 15:16:30

Jag ska städa hela helgen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela