*Lenas lilla blogg*

Pigg och hurtig....

Publicerad 2011-09-17 06:01:29 i Allmänt,

....är jag inte.
Go´morron på er sömntutor.
Misstänker att dom flesta av er ligger och sover just nu.
Orättvist tycker jag ;)
Men så är det när man jobbar helger....bara att kliva ur sängen och se gla´ut.

Vad tänker ni ha för er idag ???

Berätta det för mej genom att LÄMNA EN KOMMENTAR !!!!!

Ha en fantastiskt härlig lördag.
Passa på att njuta ni som är lediga.
Ni BEHÖVER inte göra alla MÅSTEN idag.... det är en dag i morron oxå.

Pöss på er !

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-09-17 19:02:53

Jag har vart på ikea och shoppat lite =D

Sv:Tack tack =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela