*Lenas lilla blogg*

Spådom...

Publicerad 2011-11-03 10:14:41 i Roligheter,

Fest eller annan trevlig samvaro kan du komma att bjudas till. Är det så att du känner för detta så gå dit och njut tillsammans med glada och trivsamma vänner. Kortet talar om avkopplande och skön trevnad för dig om du går.


Inte är spader tio någon större glädjespridare och här har du fått just spader tio så var försiktig med allt vad du gör som gäller affärer och var diskret när det gäller vänner. Men en sak är positiv med spader tio och det är att kortet säger att du gör kloka beslut, så tro på dig själv.


Spader sju är ett kort som talar om att du kan komma att erbjudas ett fint kontrakt av något slag och även erbjudande som kommer till dig nu ska vara till din fördel. Kortet är även ett tecken om att du kan få vinstlycka om du provar spel på lotto.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Som ni ser så spådde jag mej idag.

Tycker det ser ganska lovande ut.

Vad tycker ni ?
:)


Spå dej  HÄR



Kommentarer

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Publicerad 2011-11-03 12:18:32

Spännande...skall kolla på detta. Ha det bra vännen, Kram Maria

Postat av: dalkullan

Publicerad 2011-11-04 23:46:20

Tack detsamma :)



Och tack för tipset om spåsidan, sånt gillar jag :D

Postat av: Minnah

Publicerad 2011-12-31 11:15:33

Visst ser det bra ut. =)



Jag brukar också spå mig och ibland ringer jag även en riktig spådam. Kan tipsa om sidan http://www.spadam.se om du inte har hittat någon duktig spådam ännu.



Tack för en riktigt bra blogg och lycka till med allt.



Kram Minnah

Postat av: Linna

Publicerad 2012-03-31 09:23:05

Spådde mig på denna sidan ida http://www.spaikort.se/! Ska visst ha tur i kärlek får väl se hur det går med det haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela