*Lenas lilla blogg*

Sjuk igen ????

Publicerad 2011-11-07 18:02:43 i Allmänt,

Håller jag på att bli sjuk igen???
Var ju nyss förkyld juh. :(
Hoppas det är övergående.
Får ta lite te med honung i så kanske jag kan skrämma bort det ;)

Skulle ha gjort ett blogginlägg i morse tänkte jag... men då strulade internet.
Så jag kom inte ut i cyberrymden ...:/
Snacka om att man blir sur då... hela morgonen förstörd ;)

Fortfarande är det grått och trist väder här i smålandsskogen.
Riktigt höstväder.

Känns lite som om man har bloggtorka.... vet inte riktigt vad jag ska blogga om.
Händer inte så mycket just nu.

Overandout !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela