*Lenas lilla blogg*

Min dag...

Publicerad 2011-11-21 22:26:35 i Allmänt,

I dag har jag ägnat dagen åt att plocka och städa och putsa lite fönster.
Tog även hand om den giganstiska högen med stryktvätt.
Städningen och fönsterputsandet är inte klart ännu.
Har ju hela veckan på mej....
Jag har ju SEMESTER denna vecka... :)

Ska försöka bli klar tills på Onsdag iallafall...
Har lite annat inplanerat sen i veckan.

Är lite slut och mör i kroppen så jag tänker faktiskt försöka komma i säng snart.

Men vi hörs i möra igen...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-11-21 22:54:35

Jag ska absolut fråga efter såna där. Tack:). Vi har möss med hjul på, värdeslösa säger jag bara! Hon behöver springa den lilla latmasken, det är bara jag som kutar runt som en idiot!

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-11-22 01:17:07

Verkar vara en del som tar semester nu för att fixa inför julen. Glöm inte bort att njuta av din ledighet också!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-11-22 21:02:26

Vad härligt med ledigt.=D Jag ska vara ledig julveckan och det ska bli så gött!

Postat av: Linn

Publicerad 2011-11-22 22:12:15

åh gud vad skönt med semester!! avis jag blir

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela