*Lenas lilla blogg*

Räven raskar över.....

Publicerad 2011-05-19 19:33:31 i Allmänt,

Tog en promenad när jag kom hem från stan .
Tänkte det var bäst att röra på sig innan man käkade middag.... :)
Bosco och jag sprang på en räv.
Räven var jätte fin ... ingen skabbräv här inte.
Första gången jag springer på en räv... enda gångerna jag sett räv förut är när det springer nån över vägen när man är ute och kör bil...men oftast ligger dom döda vid vägrenen....typ... :)
Så det var en ny upplevelse.


Kommentarer

Postat av: maria ekholm

Publicerad 2011-11-10 22:22:22

Hej!

Jättesöt räv! Jag undrar om jag kan få låna bilden och infoga i ett veckobrev till mina elever, om jag skriver dit ditt namn som upphovsrättsägare? Till saken hör att där jag bor, så finns en lika söt räv, men jag ser den bara på kvällen och det är så svårt när man inte är någon hejare på fotografering kvällstid! Jag skulle bli jätteglad om det skulle funka!

Mvh Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela