*Lenas lilla blogg*

Hjärntvättad...

Publicerad 2011-05-09 12:42:54 i Allmänt,

Snacka om att jag är hjärntvättad nu.
Har haft en försäkringssnubbe här som suttit och pratat försäkringar och pensionsförsäkringar i nästan 2 timmar.
Bara för att jag skulle ändra en sak i min nuvarande pensionsförsäkring som jag haft i 100 år. ;)
Det blev gjort + att han lyckades övertala mej om att flytta några andra pensionspengar som jag hade nånstans. :)
Snacka om att man har noll koll när det gäller sånt. Rena rama djungeln !!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-05-09 22:57:57

Fattar inget om sånt heller=/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela