*Lenas lilla blogg*

Hammarby-Dackarna

Publicerad 2011-05-18 14:02:21 i Speedway/sport,

Ja igår gick ju färden mot kungliga huvudstaden för att kolla speedway på "Gubbis".
Hammarby-Dackarna...
Vi hade lite otur med vädret... fick en regnskur på oss direkt när vi kom fram... åskade gjorde det oxå.
Sen blev det iallafall uppehållsväder fram till sista heaten...då det kom en störtskur igen,
Så matchen ställdes in efter 14: heatet... visserligen bara ett heat kvar.. men iallafall. :(
TYVÄRR så förlorade vi mot Bajen...dom var det bättre laget igår.
Fick ett SMS när jag stod och kollade på matchen som löd ungefär så här: *Haha.. såg dej just på tv...ovanligt*
Förstår inte varför jag jämt lyckas komma med på tv när jag är på Speedway... ;)

Men jag fick iallafall träffa min bror och brordotter  :D ♥
Och bara det gjorde det värt resan.

Så här kommer lite bilder ifall nån är intresserad.

Linn Thomas Leffe :)


Trogna Dacke-fans

Detta heat vann vi med 1-5

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-05-18 18:22:19

hejohå! vad ni håller igång=D

Postat av: Lina

Publicerad 2011-05-18 19:48:02

Vad roligt med speedway, själv har jag tillbringat många matcher på Rospiggarnas Orionparken!



Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Linn

Publicerad 2011-05-18 20:38:52

kul med bilder! och jävligt kul att vi sågs igår!! länka till klippet på tv då vi var med :) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela