*Lenas lilla blogg*

Göteborgs helgen.

Publicerad 2011-05-15 21:07:55 i Allmänt,

Ja nu ska jag berätta lite mer om vår helg i Göteborg.

Det började inte så där jättebra.
För när jag kom på bussen var jag så pinknödig så jag var tvungen att gå på toa.
Visst det gick bra tills jag skulle spola.... spolningen funkade inte.  
Så med andra ord hade vi en icke fungerande toa på bussen.
Tydligen så var stötdämparna slut på bussen bak där vi satt för som det slog i i varje gupp så jag har säkert fått kotförskjutning på de flesta kotor i ryggraden ;) .
Tänk er själv... jag satt still hela vägen till Göteborg... men stegräknare visade ändå på att jag gått 600 steg... då kan ni ju tänka er dämparna i bussen ;) hahaha.

Fredagen var vi och käkade på Amazing Thai.. vi brukar gå dit när vi är i Göteborg.
Gillar deras Thai Buffé.
Sen resten av kvällen satt vi i hotellbaren.

På lördagen var vi i Nordstan och gick lite, på vägen hem så hamnade vi...


Här på Grindstugan och.....


... hade vätskekontroll :)

Jag och gubben :)

Sen gick vi vidare till nått steak house och käkade god mat.
Åter till hotellet för att göra oss iordning för speedwayen.
Och då kom så klart regnet. :(
Det har jag ju berättat om tidigare...
Men min kusin ringde till mej innan det började... han var oxå där och hade sin brorsa med sig.
Som jag inte sett på 100 år ungefär. Så jag träffade 2 kusiner några minuter innan start.
Det var riktigt kul :) . 

Men här kommer några bilder från ULLEVI iallafall.


Blöt bana.

Några av förarna.

Vår vän från Kumla var där oxå... Indianhövdingen :)

Och idag när vi kom till bussen så hade det varit inbrott i den.... :(
Som tur var så hade inte vi nått kvar... men det var några andra som blivit av med lite grejor + att dom hade snott alla bussens verktyg.
Tänk att folk inte kan låta bli andras saker. :mad:

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-05-15 23:10:09

sv, klart du får sno den! :)

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-05-16 00:06:19

Härlig helg trots allt verkar det som =)

Ja, förutom regnet och inbrottet klart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela