*Lenas lilla blogg*

Vatten... inte vatten....vatten.... inte..

Publicerad 2011-03-10 11:52:07 i Allmänt,

Ena stunden har vi vatten och i nästa så har vi inte vatten.
Såg att dom kom med vattentankar förut så jag misstänker att det kanske är ett lite större fel.
Men det är väl bara att vänta och se vad som händer....

Sen har reparatören varit här och bytt elpatronen i värmepumpen och hittade visst nått mer fel som han var tvungen att beställa hem delar till.
Tur man har garanti på grejerna. Så för hoppningsvis ska det ju inte behöva bli allt för dyrt när räkningen kommer.
Men det märker man då... :(

 

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-03-10 15:13:39

Oj då...sådant är lite jobbigt. Använder ju vatten hela tiden..:) Hoppas det löser sig snart Kramar Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela