*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-03-25 16:33:57

Uj då...det är bäst att kommentera här känner jag. Men visst är det dåligt med kommentarerna emellanåt. Många är ju inne men kommenterar inte. Kan var det att en del tycker att verifikationerna är jobbiga. Det kan jag hålla med om. En av mina bloggkompisar uppmanade alla att ta bort dom. Så det har jag gjort. Har inte märkt att det kommit några konstigheter efter det i alla fall. Ha de gott vännen. Kram Maria

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-03-25 16:34:56

Hej igen....din verifikation är jobbig :) typ. Kramis

Postat av: Monika

Publicerad 2011-03-25 17:24:15

Ojdå :))



Tack för ringen, jättefin :))

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-03-25 19:44:38

Woow! bäst att göra som du säger=b

Ha en mysig kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela