*Lenas lilla blogg*

Läggdax

Publicerad 2011-03-23 23:25:28 i Allmänt,

Snart är onsdagen slut oxå.
Varit och kört ett Zumba pass ikväll.
Men tror aldrig jag kommer att lära mej alla rörelser och steg.
För att klara av alla dessa så måste man nog vara en korsning mellan orm och nånting annat... :)
Men kul är det... :D
Tyvärr så är det inte så många som kommer... blir bara färre å färre så frågan är om  Zumban ska fortsätta !?!?!?
Känns ju lite sisådär när det inte kommer så många.
Vi får se vad som händer.
Nu är det iallafall GOD NATT !!!



Pöss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela