*Lenas lilla blogg*

Regnat

Publicerad 2011-06-01 06:49:17 i Allmänt,

Vaknade i natt av det regnade så in i bellman.
Men det har visst åskat oxå sägs det... men det hörde jag inte om det inte var det jag vaknade av. ;)
Vad vet jag... för jag somnade om lika snabbt igen.

Snart dax att bege sig till jobbet...börjar kl.8 idag...fast har redan varit uppe 1 timme.
Jag är en sån som vill ha gott om tid på mej på morgonen så jag hinner vakna ordentligt och även hinna få i mej x antal koppar kaffe innan jag beger mej till jobbet.

Kan ju tala om att jag har världens dåligaste morronhumör.



Men ha en bra dag alla  :)

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2011-06-01 07:02:23

Hörde inget av det inatt, jag gick o la mig så sent som runt 2 och upp 6, trött men jag får skylla mig själv.. dagen lär snabbt bli till kväll och då blir det sängen tidigt. Ha en bra dag!

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-06-01 08:07:36

Det regnade här i morse när jag gick upp,det är väldigt mullet ute,ser ut att bli åska ochså,fy det vill jag inte ha.Jag vill ha sol och värme nu.Ja du du är inte själv att ha dårligt morronhumör när man vakna,ingen ide att någon jäklas med mig på morgonen.Du få ha en bra dag idag på jobbet....kram...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela