*Lenas lilla blogg*

Jobbet kallar....

Publicerad 2011-06-15 14:29:31 i Allmänt,

Ja då är det dax att bege sig till jobbet ....
Har 5 dagar på raken nu som ska betas av...
Skulle väl inte bli så jätte bra väder i helgen så då gör det inget att jobba :)
Har tillbringat större delen av dagen att fixa med lite jobb för supporterklubbens räking.
Sammanställt en resa , uppdaterat hemsidan och lite annat små pill.
Men nu ska jag iallafall göra mej färdig för jobbet...

Ha en fortsatt bra dag alla.. ♥



Ni kan ju titta på denna Amko medans jag jobbar... :)

Kommentarer

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-06-15 15:11:27

Men hallå där ,vännen,tänk på oss som inte jobbar,vi vill ju ha fint väder nu så man kan vara ute i solen och sola ,och bara njuta av värmen.Men som sagt,vi ha regn här uppe idag,men det skada inte med lite regn,det behövdes verkligen.Du få ha en trevlig dag på dit jobb....kram....

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-06-15 21:40:11

Hahaha vilka fina kossor;p Ja,jag får försöka hitta nån ko jag kan fota,haha!

Postat av: Nett

Publicerad 2011-06-16 09:45:30

Samma här, ja då gör det inget att man jobbar hela helgen lång ;)

Postat av: Linn

Publicerad 2011-06-16 12:01:35

söta kossor!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela