*Lenas lilla blogg*

8 juni

Publicerad 2011-06-08 19:41:52 i Allmänt,

Idag fick vi sällskap på morronrundan av Tollan och hennes 2 hundar.
Vi tog en annan runda idag... skönt med lite omväxling :)

När jag kom hem från rundan tog jag en sväng med gräsklipparen innan det var dax att ge sig iväg på PK-möte.
Mötet var hemma hos S. där jag passade på att doppa fötterna i hennes pool... blev inte ett dugg avundsjuk på hennes pool. ;)
Hela personalstyrkan satt med fötterna i poolen innan mötet började... såg nog rätt kul ut.

Nu ikväll har jag agerat frisör oxå....många järn i elden.
Nu funderar jag på om jag skulle ta en promenad runt byn bara....får se om jag kan lura med gubben ;)



Vi träffade på några såna här när vi var ute på rundan i morse... Bosco klev rakt på en... den kopparödlan blev inte glad.



Här är en av damerna som var med idag :)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-06-08 21:31:44

men gud så söt liten voffsing! påminner om lille fanny :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-06-08 22:00:23

En pool vill jag oxå ha!! Kan ju vara bra om man har ett hus då hahaha!=b

Vilken söting..hunden alltså=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela