*Lenas lilla blogg*

Loppis i Krokstorp...

Publicerad 2011-07-31 20:32:43 i Loppis & secondhand,

Idag har jag varit på LOPPIS igen.
Det är ju hur kul som helst med loppisar.
Den jag var på idag är det en idrottsklubb som arrangera vartannat år.
Och där kan man verkligen fynda.
Jag gjorde några små fynd idag.

Hittade en gammal hederlig mandelkvarn för 20:-
En liten byrå/hurts
Några tallrikar och fat som jag ska återanvända till kakfat.
äggkoppar
4 nya tallriksunderlägg för 5:-
En barnstol som jag ska ha här sen när Zakarias ♥ kommer och hälsar på.
Fast det dröjer ju några månader innan han kan sitta i den. :)



Kö innan Loppisen öppnar.
Likadant varje gång.


Möbler kunde man fynda.



massor med loppisgrejor... långa rader med fyllda bord.



Och här är alla mina loppisfynd...priset jag gav för allt ser ni på bilden  :)

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet

Publicerad 2011-08-01 07:12:37

Vilken härlig loppis...och fina fynd får jag säga. Kram Maria

Postat av: Nett

Publicerad 2011-08-01 08:06:01

Det var ju en hel del som du fick tag i på det låga priset, skall se om jag hittar loppis när jag är ute och flänger idag.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-19 22:18:44

Hej!!! Visst var det en härlig loppis!!! Jag och mina systrar och vår mamma var där, det är hon som sitter och vaktar våra fynd på bild två!!! Kul.

Postat av: Maria

Publicerad 2011-08-19 22:22:04

Hej!!! Visst var det en härlig loppis!!! Jag och mina systrar och vår mamma var där, det är hon som sitter och vaktar våra fynd på bild två!!! Kul.



Tänk att det alltid ska toka till sej när jag ska kommentera hoppas att alla namn och addresser är med nu!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela