*Lenas lilla blogg*

I´m Back....

Publicerad 2011-07-18 16:46:19 i Allmänt,

Hejsan !!!

Har ni saknat mej nu medans jag varit borta????? ;)
Har haft en kanon helg.
Så himla kul att träffa min "systeryster" Lena.
Vi träffas alldeles för sällan.
8 år sen sist...



Här är vi på väg från Sverige på väg mot Danmark över Öresundsbron.



Uppe på toppen på bron.



I Danmark så måste man ju  smaka winerbrööööd me´chokolääädää. ;)



Vi övernattade i Burg ... fullt med folk på gator och torg.
Här hittade vi en liten restaurang som serverade fisk.


Visst ser det gott ut... 3 sorters fisk stekt potatis och 2 sorters sås.
Ni må tro att det var gott... *mums*



Eftermaten strosade vi runt lite i Burg... och hittade en lekplats...och där var vi ju tvungna att gunga lite gungbräda...:D



snett och vint...



Nån liten vinpub.



Man blir ju törtig av att traska runt så då slank det ner en Pina Colada.



Var ju tvungen att handla lite på vägen hem oxå.



Det vaar ett riktigt regnväder när vi körde genom Danmark på väg hem.

Summasumarum så har det varit en kanonhelg med superduper sällskap.
:)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-07-18 19:43:06

Välkommen tillbaka till svensk mark igen då=D

Postat av: Nett

Publicerad 2011-07-18 22:51:00

Vilken trevlig helg du har haft, och pippitröja har du ser jag. Vi skall till Danmark om en vecka :)

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-07-19 07:37:54

då har du haft det bra ser jag, ha en fin dag nu

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-07-21 18:35:00

Ja du,Lena.Det är inte dumt med ett danskt wienebröd,de kan man ju inte hoppa över näe man är där.............Fina bilder du ha tagit..........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela