*Lenas lilla blogg*

Fruntimmersveckan

Publicerad 2011-07-21 08:55:50 i Allmänt,

Nog märks det allt att det är fruntimmersveckan...
Börjar faktiskt bli lite less på regnet nu.
Men som vanligt så gnäller man att det inte kommer nått regn och när det kommer så gnäller man för det. :)
Men vädret kan vi inte rå på och tur är väl det.
För tänk om alla skulle få det väder som man ville ha ...skulle ju bli rena rama kaoset.

Funderar på att trotsa regnet och ta en promenad iallafall.
Känner att jag behöver röra på mej lite.

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2011-07-21 09:30:52

Haft mer sol än regn de senaste dagarna nu och det är underbart.. :)

Postat av: Nett

Publicerad 2011-07-21 11:47:20

Simning är obligatorisk idag med, både då och nu.. ;) Kan vara bra det med tycker jag, men även att föräldrarna skall ta sitt ansvar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela