*Lenas lilla blogg*

Mitt nya liv.....

Publicerad 2011-01-03 16:08:14 i Allmänt,

Så börjar då mitt nya sunda liv....igen  ;)
Får se hur länge det håller i denna gången...
Måste ta mej i kragen och försöka vara duktig nu.
Så idag har jag bara ätit nyttigt och har varit ute på en rask promenad efter jobbet.
Plus att jag körde ett litet pass på cross trainern.
Alltid en början.
Har bara satt upp små delmål till att börja med så jag inte ska tappa sugen direkt.

Så ni får gärna peppa mej ibland... ;)

Kommentarer

Postat av: JOSEFIN GARD - TRUE ME

Publicerad 2011-01-03 18:09:04

jaa du så stor rumpa skullejag inte vilja ha iallafall :)

Postat av: emmi

Publicerad 2011-01-03 18:34:28

Dagens Blogg är avslutad. Gå in och se om de var du som vann, annars, ANMÄL DIG IGEN!

direkt länk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/vinnare-ny-tavling.html#comment



Hugs, fashiontwisted!

Postat av: emmi

Publicerad 2011-01-03 19:12:37

- vad roligt att du är med! Hör av mig imorgon när vinnaren är utsedd =)

haft en bra dag? Kram!

Postat av: ModelBea

Publicerad 2011-01-03 21:04:53

Missa inte frågestunden som kommer upp ikväll där du kan fråga frågor om modellandet om det är något du undrar :)



Kram Bea

Postat av: Sandrah, Colins mamma

Publicerad 2011-01-03 22:06:13

Hehe ja det är han. Vilken rumpa!

Postat av: anna

Publicerad 2011-01-03 22:18:56

haha, herregud vilken bild! lycka till med det sunda livet! jag måste börja ta tag i det själv snart, hua...

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-01-04 00:46:11

Ha ha ha, ja vi får passa oss annars åker vi på "Tjockisskatt" kanske.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela