*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Ronny

Publicerad 2011-01-25 20:45:53

Hej! Snurrar runt här bland bloggar och stannar upp här på din trevliga blogg.

Hälsar Ronny från ecigaretter.eu ?

Spana gärna in denna länk: http://www.xmart.se/affiliate_application.php?m=30

Ha det gott!



Postat av: Carina

Publicerad 2011-01-26 00:54:05

Mmmmm vad gott!

Det får man kanske göra till helgen.



Jag skickade in via Guldbrev, men avvakta tills jag fått mina pengar eller i alla fall fått det värderat innan du ev skickar in.

Jag återkommer om jag är nöjd.



Visst är Rea bra! =)

Som jag brukar säga till min sambo: -"Det var billigt!" ;-)



Ha en fin dag!



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela