*Lenas lilla blogg*

Fångarna på fortet

Publicerad 2011-01-01 21:47:39 i Film/TV/bio,

Har sett *Fångarna på fortet* nu.
Vilken utklassning det blev...*ALFAPUMORNA* sopade rent med *NÄTKATTERNA*
Fast bloggtjejerna var inte så dåliga ändå.. lite oflyt bara.
Men så är det när man tävlar... man måste ha mycket tur oxå.
Fasiken så strongt gjort av Regina  att göra sista grenen även om hon inte lyckades greja ledtråden.
Att göra något som man är så rädd för det är STRONGT.
Skulle faktiskt vara kul att få testa några av grenarna. (vill välja själv vilka) ;)

ÄR det nån av er som skulle vilja testa????? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela