*Lenas lilla blogg*

En fräckis...

Publicerad 2011-01-20 12:05:00 i Roligheter,

Om du inte gillar fräckisar så läs inte detta inlägg :)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Johnny ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en
pojkvän. En dag blev Johnny så frustrerad att han gick fram till
henne å sa:

- jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej, men hon sa nej.

Johnny sa: - Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du
böjer dej ner, och jag är klar när du har plockat upp dom.

Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin
pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historien. Pojkvännen
sa: - Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma
ur brallorna.

Så tjejen gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och
pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min
ringer pojkvännen och frågar vad som hände. Hon svarar flämtande i
luren:

- Den djäveln betalade i mynt.

Kommentarer

Postat av: Satu & My Baby Dolls

Publicerad 2011-01-20 22:48:36

Hahaha, den var bra! :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela