*Lenas lilla blogg*

Dagen idag...

Publicerad 2011-01-30 21:42:25 i Allmänt,

Då har snart denna dag oxå passerat..
Har varit duktig idag ... stavgång x 2 så det blev ca 6 km tillsammans. *klapp på axeln*
Har tagit mej igenom stryktvätten... något som jag alltid skjuter på framtiden av nån konstig anledning ;) ... men nu är den borta iallafall.
Och så har man plockat och pillat med lite annat.

Ser att besöksräknaren börjar närma sig målet för att jag ska starta en liten utlottning igen... :)

Och i morron bitti är det dax för vågen igen... hua hua... visar den plus eller visar den minus ???
Håll tummarna på att den visar minus... även om det så bara är lite lite minus...

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-01-31 00:24:08

Håller tummarna för dig.



Och ja, filten har jag själv stickat så klart =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela