*Lenas lilla blogg*

Skyskrapan brinner...

Publicerad 2011-02-16 21:08:20 i Film/TV/bio,

Vilken nostalgitripp jag fick idag när jag låg i soffan framför tv:n.
Har faktiskt tillbringat mesta tiden där idag ;)
Låg och kollade på inspelade program som jag inte hade sett och sen låg jag och "glippade" mellan kanalerna och vad hittar jag om inte en gammal film från 70-talet.
*SKYSKRAPAN BRINNER*
Var ju på bio och såg den när den när jag var *Ung* ...  (det är jag ju än) ;)
Missade tyvärr början... men tänk vad man kommer ihåg ändå vad som skulle hända i filmen fast det är nästan 100 år sedan man såg den ;)

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2011-02-17 01:01:11

Ja dem filmen minns man väl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela