*Lenas lilla blogg*

IKEA

Publicerad 2011-02-25 18:32:52 i Allmänt,

Idag har vi varit på IKEA... Följde med Jocke och hans tjej för dom ville dit. Vi var "Chaufför" för deras bil är trasig.
Jag lyckades fylla en kundvagn med *braåha* saker.. fast jag inte skulle ha något speciellt idag. ;)
Det blev bla. ett nytt överkast, nya påslakan, lite husgeråd och gubben hittade sig en ny kontorstol och så slank det ner lite annat smått å gott. :)
Mycke ljus blev det.
Efter det så var vi och kollade i en annan affär här hemma i "THE Big City..." där hittade jag några glas och gubben hittade ljuslyktor.
Så var vi och handlade lite livsmedel också... Ja det har varit min dag så här länge ... :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-25 20:08:22

Tack :)

Postat av: Nett

Publicerad 2011-02-26 07:42:57

Brukar vara så att vagnen fylls på lätt av brahating ;)

Postat av: Lena johansson

Publicerad 2011-02-26 12:59:15

Ja,du Lena,det är inte svårt att fylla vagnen full,jag vet hur de är att åka till ikea,min gubbe jobbar där,så vi är där ganska ofta,och shoppar måste jag säga,och på tal om ljus,så måste jag bara berätta för dig att jag älska ju att ha massa med värmeljus tända överallt här hemma,så hittills,ha jag eldat upp,5780ljus.Min gubbes arbetskamprata dem bara skakar på huvudet och skratta,när min gubbe berättade för dem hur många ljus jag hade eldat upp.Nu få du ha de så bra och ha en fortsatt trevlig lördag....kram.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela