*Lenas lilla blogg*

*ATT GÖRA LISTA*

Publicerad 2011-02-08 12:09:35 i Allmänt,

Nu har jag gjort en *Att göra lista* 12 punkter uppsatta så här långt.
Kommer att fylla på med fler punkter när jag kommer på nått.
Och jag kommer att bocka av varje sak jag gör färdigt.
Har redan bockat av 2 saker idag :)

Fy sjutton vad jag är duktig...;)

Rensade i min garderob nyss... Kolla här !!


Alla dessa galgar blev tomma.... :)

Här är högen med kläderna som rensades ut... på en del sitter t.o.m. prislappen kvar ...

Så nu blir det till att ta kort och lägga ut på Tradera och försöka sälja lite så får jag kanske lite pengar så jag kan köpa lite nytt  :)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-02-08 21:29:53

Vad bra!Nu får du in massor av nytt=D Jag skulle behöva rensa kläder jag med=b

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-02-09 07:26:01

Att göra lista är kanon. Det använder jag ofta, så skönt när man kan bocka av vad man fixat :) Bra jobbat! Kram Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela