*Lenas lilla blogg*

Strömavbrott....

Publicerad 2011-12-26 13:45:25 i Allmänt,

I morse när jag vaknade så fanns det ingen ström.... det var precis bäcksvart både inne och ute.
Jätte kul när man ska iväg och jobba....
Men det värsta av allt jag kunde ju inte göra KAFFE.... !!!!!
KATASTROF på hög nivå.
Så efter att jag gjort mej iordning så gott det gick i skenet av stearinljus och en ficklampa så drog jag till jobbet tidigare än normalt bara för att jag skulle få KAFFE !!!!
Och kaffet var klart när jag kom dit.
Min dag var räddad.

Enligt kyrkklockan så gick strömmen 02,20 i natt och kom tillbaka nu vid 13 tiden.
Synd att den inte var borta till efter 14,20 då hade vi fått ersättning av E.on. :(
Efter 12 timmar utan ström så får man det.

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2011-12-26 14:38:18

Skönt att ni fick strömmen tillbaka,

här har det blåst som 17,men vi har inte haft strömlöst som tur är..

Ha en bra kväll.

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-12-26 23:25:41

Kaffe måste man ha=b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela