*Lenas lilla blogg*

Julklappar...

Publicerad 2011-12-06 19:41:09 i Allmänt,

Jaha.. då har man varit hos tandläkaren igen....*suck*
Blev inte klar denna gången heller.
Han kommer inte åt den ena kanalen i tanden så tanden vill inte döööööööö!!!!
Så nu är det provisorisk fyllning tills i januari när jag ska tillbaka på en snabb koll för att se om jag fortfarande har ont i tanden då....
Jag ger mej F*N att jag kommer att få dra ut tanden i slutänden ändå... :(

Nog om det... :)
Hittade några julklappar när jag var i stan och så  beställde jag en från nätet nyss.
Alltid en början...
Rätt behändigt att sitta här vid datorn i lugn och ro och bara klicka hem julklappar.
Slippa stressa och trängas med folk...
Tacka vet jag datorer....;)

Hur går det med era julklappsköp ????

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-12-07 11:06:21

Jag får nog också klicka hem några klappar innan jag är färdig =) och ränna på stan ett antal dagar misstänker jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela