*Lenas lilla blogg*

Överlevde !!!!

Publicerad 2011-04-27 18:58:11 i Allmänt,

Men det är oxå allt....*pust* stånk* stön*... ;)
Första cykelturen för i år och vad gör jag då... ?!?!

Jo jag bestämmer mej för att cykla till jobbet idag...
Nästan 2 mil enkel resa... så alltså så har jag cyklat nästan 4 mil idag.
Dit gick ganska bra 1 timme och 10 minuter.
Hem .....1 timme och 35 minuter...
Hade sån jävla motvind hela vägen hem så bitvis var jag tvungen att kliva av cykeln och gå....
Tror ni jag ångrade mitt val av fordon då????? ¤%&/%¤%&

Så i morron kommer mitt arsel att se ut så här :



Men nu efteråt känns det bra att ha cyklat så långt :)

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2011-04-27 20:13:55

grym du e!!!! BÄST

Postat av: Lena johansson

Publicerad 2011-04-27 22:27:56

Vore jag dig så skulle jag inte vilja vakna imorgon om arslet se ut sådära imorgon,hahahaha.Det är ju bara det att du är så duktig Lena måste jag bara få säga till dig..........kram........

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-04-27 22:28:52

Wtf hahahahahha du är ju inte klok nånstans..det fattar du väl att du inte kan cykla 4 mil hahahaha!

Ja ont i baken lär du ju ha;)



sv: Han gillar att gå ut med Fanny,hehe! Hon flyger som en vante ibland.=D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-27 22:35:27

sv, jo lite svårt är det faktiskt dom har så mkt annat för sig men snart är det ju varmare på kvällarna då kan man ta en tur efter kvällsmaten :)

Postat av: Monika

Publicerad 2011-04-28 07:59:21

Oj det va ingen liten sträcka, bra jobbat!

Ha en fin dag

Postat av: Nett

Publicerad 2011-04-28 09:32:47

Haha... ;)



Men jag måste säga, vad duktigt gjort att cykla till och från jobbet!

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-04-28 10:23:44

ha ha ha snygg rumpa. Duktig du är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela