*Lenas lilla blogg*

Hallojsan

Publicerad 2011-04-14 09:09:43 i Allmänt,

Har varit några små strömavbrott nu på morgonen... :(
Hoppas det inte blir fler nu för nu har jag satt igång en tvättmaskin ... tänkte hinna med en till idag.
Nyss inkommen från en morron promenixa med Bosco.
Men är helt slut efter den... den här förkylningn tar död på mej...
Ingen som vill ha den??? Ni får den gratis ....;)

Ingen sol idag heller... änså länge iallafall... hoppas hoppas att den kommer fram...
Nu ska jag ta och....



.....på era bloggar å se vad som hänt sen sist... :)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-14 09:22:23

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Kommentera gärna!

Postat av: Linn

Publicerad 2011-04-14 10:20:32

Men gud vad ni får strömavbrott o blir utan vatten stup i kvarten...fan vad jobbigt. hoppas det kommer tillbaka!! krya pådig med förkylningen. varmvatten med honung citron och ingefära i gör susen!!

Postat av: Linn

Publicerad 2011-04-22 10:48:37

haha, här har vi ALLTID ström och vatten... fördelen att bo i STAN :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela