*Lenas lilla blogg*

Telefonen ringde....

Publicerad 2010-09-14 08:53:06 i Allmänt,

Idag skulle jag ha haft ledig dag från jobbet...
Men telefonen ringde nu på morronen... det var "bemanningen" som ringde.
Dom fick inte tag i nån som kunde jobba ikväll...( nån som är sjuk)
Och snäll som man är så sa jag ju förstås JA. :)
Så nu blir det 4 kvällar på raken att jobba...
Det är rätt skönt att jobba kväll... tiden går så fort det passet.

Så har jag varit inne på nätet och ändrat besiktningstiden för min *skruttibangbang.*
Skulle ha besiktigat den på måndag.. men kan inte gå ifrån på jobbet då..
Jag sköt upp besiktiningen några veckor.
Lär inte få igenom *skruttibangbang* :S

Tjing tjing.../kram

Kommentarer

Postat av: Onlyerik

Publicerad 2010-09-14 11:26:20

inte kul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela