*Lenas lilla blogg*

Hemkommen igen..

Publicerad 2010-09-12 20:38:38 i Allmänt,

Ja då är man hemkommen från en speedwayhelg i Danmark..Vojens.
Har varit en helt fantastisk helg.... men intensiv.
Har haft jätte kul... kan ju inte ha annat när man har haft så trevligt resesällskap. :D
Love you all....(nästan iallafall) ;)

Tyvärr så har jag inte kunnat blogga för mitt mobila bredband funkade inte i danmark... :(
Bloggade en gång via mobilen... men det inlägget kom visst inte fram.
Ja ja... shit happens. :P

Men nu så funkar allt som det ska när jag är hemma.
Kommer att lägga in lite bilder i morron från helgen.
Pallar inte det nu.
Känner mej lite lite sliten... ;) /kram

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-09-12 21:15:31

Sv:Nä det skulle inte jag heller,hahaha!!



Vad häftigt!! Håller hela familjen på med sånt?:p

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-09-12 22:48:42

Så härligt att åka iväg så en helg. Gör ni det ofta? Kul med bilder, ser jag fram emot.



Synd att vi inte bor nära varandra, då hade du fått en "Herman" av mig =)



Postat av: jan nielsen

Publicerad 2010-09-13 00:24:45

ja ha så dig nog på tv igår!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela