*Lenas lilla blogg*

Snarkedax....

Publicerad 2010-10-24 22:38:19 i Allmänt,

Ja då är denna helg över och det är ny vecka på gång...
Blir att jobba mycke denna vecka....känns ju sisådär.
Men det kommer att gå bra. :)
Nu ska jag först gå ner i ta ytterligare ett piller för mitt arma huvud....skallebangen vill inte ge med sig. :(
Sen får det bli sängen och HOPPAS på att skallebanken är borta när klockan ringer 5,15 i morron bitti...
Inget vidare att behöva gå och jobba om protesen fortfarande värker....

Så nu säger jag NATTI NATTI till er mina underbara vänner  därute i cyberrymden.

KRAMISAR


Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-10-25 11:43:28

Jäkla hopplöst att ha huvudvärk i flera dagar, jag har också det ibland. Man blir ju lite labil i humöret om man får säga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela