*Lenas lilla blogg*

Nya kängor...

Publicerad 2010-11-26 14:43:45 i Allmänt,

Nu har jag varit i stan och handlat lite...
Köpte mej faktisk nya kängor som jag kan ha till slit och släng nu när det ska skottas snö osv.
Lätta att ta på och av.
Kanske inte dom snyggaste... men dom är varma och det är huvudsaken.
Det bästa av allt att det fanns halk skydd under som man kan fälla fram om det är halt ute... så slipper man gå och vara rädd för att halka.

Reflex är det oxå på dom...så jag syns här ute i smålandsskogen... ;)

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2010-11-26 14:48:16

Men gud så fiffigt med sådana broddar...:)

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-11-26 16:43:53

Woow så bra med en sån manick under skorna. Shit vad halt det är nu=/ Idag blev det ingen cykel iaf hahaha!

Ha en mysig kväll=)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-26 19:56:20

Såna har ja letat efter, vart har du köpt dom?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela