*Lenas lilla blogg*

Nu ska jag sova...

Publicerad 2010-11-23 22:34:19 i Allmänt,

Äntligen har vattnet börjat gett med sig.
Hoppas att det fortsätter att göra det.
Snön vräker fortfarande ner och det blåser...
Men vad ljust det blev ute på engång :)

Bosco blir som en kalv på grönbete när han kommer ut i snön...
Så kul att se honom... beter sig som om han vore valp på nytt...
Man kan inte annat än skratta åt honom.

Men nu alla mina underbara bloggvänner så säger jag god natt och sov så gott.


Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2010-11-23 23:24:00

Vilken underbar bild!

Ha det gott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela