*Lenas lilla blogg*

After Work

Publicerad 2010-11-18 19:11:14 i Allmänt,

I går kväll var jag ju på "AFTER WORK" med tjejerna på jobbet...Jobbet betalade... :D
Jag hade skit kul... tror alla hade det.
Först var vi på föreläsning om positivt tänkande.
Det var länge sen jag skrattade så mycket.
Han var skit rolig han som föreläste.

Jim Thuresson hette han.

Sen så var vi ju tvungna att ha lite vätskekontroll... blev ju VÄLDIGT törstiga av att skratta.


Efter det så var vi ju tvungna att prova på lite olika aktiviteter....

Först så var det Bowling.
Sen blev det tjur ridning.

Men denna gren avstod jag ifrån...;)

Sen så krigade vi lite... Lasergame.


Och så klart  vann grönt lag STORT !!! :)

Det var en skitkul kväll iallafall... TACK TJEJER !!!


Men tappade mitt ena guldörhänge där i gårkväll :(
Ringde dit idag och frågade om dom hittat något.. killen var jätte trevlig ... sa att han skulle kolla och ringa mej om dom hittade det...tog inte 5 minuter  så ringde han tillbaka... han hade hittat det. :)
Snacka om att jag blev glad. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela