*Lenas lilla blogg*

Trädgårdsjobb...

Publicerad 2010-05-12 20:30:07 i Allmänt,

Idag har jag mest påtat i jorden...
man blir så fin om händerna när man gör det. ;)

Har kört fram kompostjord.
Planterat tomat plantorna.
Satt lite blommor i olika lådor.
Rensat en rabatt.



Sen kom Lina och sålde kakor för nån ryttarklubb...
så då var jag ju "tvungen" att köpa en kakburk. ;)

Har varit jätte fint väder idag, solen har skinit.

Men på eftermiddagen så mulnade det på och blev kallt igen och nu så regnar det.
Och nere i stan åskar det visst... vi får se om det kommer åt detta hållet eller vart det tar vägen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela