*Lenas lilla blogg*

Ännu en seger!!!!

Publicerad 2010-05-11 23:50:34 i Allmänt,

DET BLEV ÄNNU EN SEGER TILL DACKARNA I KVÄLL!!!!

 Ett tag trodde jag faktiskt att vi skulle åka på däng, det såg ganska mörkt ut i början av matchen.
Men Grabbarna körde upp sig bra och vi vann med 51-45 mot Vetlanda.
Det var riktigt bra speedway ikväll...bra omkörningar och riktigt bra fighter i heaten.
Tyvärr så var banan inte så bra ikväll... vet inte riktigt vad dom hade gjort med den.
Men det var iallafall 5611 stycken som var och såg matchen.


Här är alla förarna från båda lagen.



Här är några av dom 5611 som var där .


lite suddig bild... men detta är det vinnande laget DACKARNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela