*Lenas lilla blogg*

Varför går helgerna så fort ????

Publicerad 2010-03-14 21:31:04 i Allmänt,

Ja då var denna helg över...usch vad fort dom går.
Idag har varit kallt hela dan tycker jag fast att solen har varit framme.
Var en sväng till stan idag... vi var tvungna att fylla på kylskåpet.
Annars har det mest varit en slappar dag idag... rätt skönt med såna oxå.
Har suttit och handarbetat lite idag (vilket jag gör nästan varje dag) håller på med en present som nån ska få sen framöver. :)
Mer säger jag inte.


Adios amigos !!!



Kommentarer

Postat av: sebastian

Publicerad 2010-03-14 21:44:19

hej lena kul med bloggen allt bra annars?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-15 22:26:31

Hej... allt bara bra. Såg att Linn börjat blogga oxå... kul =) Ha det gott..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela