*Lenas lilla blogg*

Fullspäckad dag...

Publicerad 2010-03-19 22:17:10 i Allmänt,

Idag har det varit full rulle sen jag gick upp i morse...Vi stack iväg till kalmar tidigt för vi skulle ner till NETONNET och lämna in tv;n som pajade härom kvällen. Och det kunde ta upp till 3 veckor innan vi skulle få tillbaka den.. kul kul...
Gick en runda och kollade när vi ändå var där.

Sen drog vi vidare till IKEA... ett av mina favorit ställen =). Köpte lite smått och gott...mycket ljus blev det, så himla mysigt med ljus tycker vi. Så köpte vi 2 fönsterlampor, hittade lite billigt tyg som jag ska sy lite löpare av. Och så hittade vi en tjock bäddmadras på REA... det var massor med REA på ikea idag. Var nog det snabbaste besöket på Ikea någonsin....turbofart...

Sen in till Oskarshamn på vägen hem för att hämta vår gamla TV som Jocke hade lånat när hans tv var sönder. Vi har ju ingen lust att vara utan tv i flera veckor... kan ju va något program man vill se under tiden...=)
Var och tog oss varsin kebabtallrik innan färden fortsatte hem. Väl hemma var det bara att lasta ur det vi hade handlat och sen gå och byta om för då var det dax för mej att åka och jobba.

Kom nyss hem från jobbet.
Och på vägen hem så smällde jag med en hare, haren stendog som tur var...hade inte varit kul om jag hade varit tvungen att slå ihjäl den.

Men måste oxå berätta att jag såg ett säkert vårtecken på väg till kalmar idag...ett streck med tranor...så nu är VÅREN HÄR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela